30 Nisan 2014 Çarşamba

Maş Fasulyesi

Canlarım iyi akşamlar nasılsınız iyisinizdir umarım , ben çok iyiyim :)) 1 haftandan fazladır yazamadım kusuruma bakmayın aslında  blog yayını yapacağım bir çok tarif  var ancak bir durgunluk döneminden geçiyorum her neyse gelelim tarifimize bilmiyorum daha önceden duydunuz mu Maş Fasulyesi ben ilk duyduğum da aaa bu ney demiştim ancak anneciğim yapınca bende tadınca harika bir şey olduğunu fark ettim..
Şuan da diyette olduğum için bir öğünüm de yaptım ve yedim misler gibi etten daha harika diyebilirim.
Hadi canlarım kolları sıvayın geçin mutfağa başlayın yapmaya !
Kolay gelsin hepinize , yiyenlere afiyet olsun :))

Malzemeler ;
Yeşil soğan
1 adet salatalık
1 adet havuç
1 adet domates
Dereotu
Maydanoz
Marul
1 su bardağı maş fasulyesi

Sos ;  1 tatlı kaşığı nar ekşisi , yarım limon , 1 tatlı kaşığı zeytinyağı , tuz , kekik , pulbiber

Yapılışı ;

Bir gün önce fasulyemizi ıslatıyoruz. Yapacağımız zaman 7 dk haşlıyoruz ..

Bütün yeşilliklerimizi yıkayıp süzdükten sonra ince ince doğruyoruz ..

Bir kapta sosumuzu hazırlıyoruz..

Yeşilliklerle fasulyemizi bir araya alıyoruz üzerine sosumuzu döküp karıştırıyoruz..

Afiyet olsun :))

Maş Fasulyesi faydaları :

*Bağırsak düzenleyici etkisi vardır.
*Şeker düzeyini düşürür.
*İçeriğinde bol miktarda protein ve lif vardır.
*Hücre yenilenmesine yardımcı olur.

Şuan da anneler günü için şeker hamuru kurabiyesin de  kampanya bulunmaktadır
10 + 3  10 cm kurabiyelerimiz 45 tldir..
Bana;
ınstagram ... sultankocc
mail .... sultan.koc@hotmail.de  adreslerinden ulaşabilirsiniz...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder